četvrtak, 28. kolovoza 2008.

hajdukove sve pisme


Vinko Coce - Oluja sa sjevera



Uvik kad si tužan
i kad nemaš kamo poći
ti popij nešto
pa dođi do Poljuda

Vidjeti ćeš bilu
silnu oluju
Najveću šta dolazi
sa Sjevera

Više nećeš biti sam
kad čuješ glas
Ale - Ale! Ale - Ale!
Ale - Ale! ...

Di su lipi dani
ta stara vrimena
kad se tresla
Stara Plinara

Sad je novo doba
gromova, oluja
sada grmi
Poljudska ljepotice

(... od silnog Sjevera)

O Hajduče, o Hajduče
dica su tvoja uvik uz tebe!
Prvaci smo navijamo
Za bile uvik pivamo ...

Ale - Ale! Ale - Ale!
Ale - Ale! ...

Na Poljudu, na Poljudu
Sa one strane Marjana
Navijamo, navijamo
Navijamo za Hajduka


Ako ne postaneš
Novi prvak ti,
Torcida će žaliti
Oprostit ćemo ti,
Jer ipak znamo svi
Da najbolji si ti
I nikad ti nećemo
Okrenut leđa mi,
o-o-o-o-o-o


O Hajduče, O Hajduče
Dica su tvoja uvik uz tebe
Prvaci smo, Navijamo
Za Bile uvik pivamo
ale ale, ale ale,ale,ale


Svetog Duje zvona zvone
Da pozdrave šampione
Šampione bijele boje
Prvaci su zemlje svoje


Samo Hajduk vječno živi
svi u napad naprid bili.
Sa Hajdukom sve do neba
i do pakla ako treba


Dalmatinac sam, tu sam rođen ja
Plavo more zna da ga volim ja, Splitskog Hajduka
Dalmatinac sam ovo je moj dom
Tu su moji didovi, davno sidro bacili
Mene vezali


Visoke peči potpaljujem ja
2 reda koksa, 4 purgera
Purger se dere a-a-a-a
Bit će pečenja, Radujem se ja


Oj Rječani komunisti
Sve se mijenja vi ste isti


Nek se čuje, nek se zna
sjebali smo Dinama
Najebat će i Armada
Ta riječka šaka jada
Nek se čuje, nek se zna


Sveti Duje fala ti
Šta smo uvik sritni mi
Ljubav si nam da, fala najlipša
Za našega Hajduka


Ale ale ale ale
Dinamo ja jebem te
Jebat ću te ja usrit Zagreba
To ti kaže Torcida


Zora rudi dan se bjeli
mortus pijan sjever cjeli
sve pijano drogirano
za HAJDUKA navijamo


Svi purgeri suze liju.
Sjebo Hajduk Croatiju
Plaću Franjo i Ankica
Sjebala ih Splitska dica


Imamo sifilis,imamo sidu,
imamo triper,imamo gripu,
i nek smo pijani i nek smo ludi
mi smo Torcida sa Poljuda.
Amsterdamske kurve plaču
za Hajduka život dat ću,
ova ekipa ovako luda
ova ekipa ide svuda
do finala i Pariza
pušit ce nan Mona Lisa.


I kad gubu i kad tuku
uvik virni svom Hajduku
Hajduk šampion,Hajduk šampion.
I u veselju i u plaču
za Hajduka život dat ću
Hajduk šampion,Hajduk šampion.
O Isuse na nebesu ti pomozi bilon dresu
bilon dresu,biloj boji
o Isuse mi smo tvoji,
Mi s Hajdukon,Hajduk s nama
Dinamo pod nogama
Hajduk šampion,Hajduk šampion.


o bijeli anđeli, o bijeli anđeli,
o bijeli bijeli anđeli
najbolji ste najbolji


Izadite na balkone
pozdravite šampione.
Hajduk šampion,Hajduk šampion


Nočas draga, nočas draga
nočas ću se napiti
za Hajduka,za Hajduka
iz sveg glasa pivati.


I bez sudaca
i bez milijona,
Dalmacija dobit
će novog šampiona


Bili brode, diži sidro,
Torcida je tvoje jidro!
Hajduče, poginut ću za te ,
ka Stjepan Radić za Hrvate!


U životu samo volim ja
splitskog Hajduka
nikad nećeš ostat sam
uz tebe je Torcida!


Znaj da volim ga ja
jer on je prvak svita,
znaj da volim ga ja
Hajduka iz Splita!


Vjerni smo Hajdukovi navijači mi,
za bijele prolit ćemo zadnju kap krvi,
uz Tomislava vječno biti ćemo mi,
i zato zapjevajmo svi
Glori,glori aleluja
za pobjedu nam snage daj!


Ruke ćemo skupa
za Hajduk dići
ko jedno srce
za Hajduk ćemo biti!


Ove noči biti će fešta
ova publika je najluđa,
za Hajduka život bi dala
jer Torcida je najvjernija!


Mi nemamo mater
mi nemamo oca
najdraže nam je od svega
Hajduk i pivska boca!


I nema veze sto Hajduk nije prvi,
i nema veze sto sam pijan ja,
i nema veze sto nema moje drage,
uz Torcidu uvijek sritan bit ću ja!


Na staroj Plinari
zastava vijori
i ona govori
Hajduk je najbolji!


Znaj da mi te volimo
nikad ti nećemo okrenut leda mi
znaj da te volimo
Hajduče ljubavi!


O mama mama mama
znaj da vise ne volim te ja
ja volim samo jedno
ja volim splitske bijele
hej mama
ja volim Hajduka!


Evo zore, evo dana
evo splitskih huligana
huligani s Poljuda
napravit ce ovdje čuda
Maksimir smo pregazili
a Kantridu zapalili!


Nema više Plinare
ni Staroga placa
sada smo na Poljudu
gdje se dimna baca!


U danima sretnim
u danima grubim
ja ne mogu drugo
nego da ga ljubim
jer Hajduk je ono
sto me cini sretnim
ja ne mogu drugo
nego da ga ljubim!


Vijore naše zastave
i naši šalovi
Torcida je uz tebe, znaj
nikad neces propasti!


Hajduk to je ime
ponos grada Splita
dičimo se njime
sve do kraja svita
rodila nas mater
učija nas čača
al je ljubav naša
prema njemu jača


Mi smo svetom Duji
obečanje dali
bacit ćemo suzavac
i na Marakani.


Manistra usuvo i marihuana,
pivo, vino i drugi alkohol
nama se čini da smo normalni,
nama se čini da smo normalni.


Neka,neka,nek se zna
sjebali smo Dinama,
sjebala je i nas Rijeka
idemo U kup UEFA
neka,neka,nek sezna


I purgera i riječana
I šakama i nogama
I bocama i letvama
Sve za našeg Hajduka


Oj Hajduče lipo ti je ime
Torcida se ponosi sa njime
Sa Širokog ja ti pozdrav šaljem
U srcu te uvik nosim Amen.


Na jadranskom plavom žalu u hrvatskom splitu gradu
Uz torcidu svi će stati za Hajduka zapjevati,
oj hajduče ja te volim i bogu se za te molim
da ti zora sretno svane zgazili smo zagrebčane


Kako je dobro vidjeti vas opet slomit vam ruke i vaša ramena
kao nekad matunom u glavu za ona dobra, dobra, dobra
stara vremena


Svaku pjesmu kada pjevamo svoje srce mi tebi dajemo i kad
spavamo o tebi sanjamo jer hajduče ti si šampion!

Nema komentara: