petak, 29. kolovoza 2008.

Kada san čuo vijest da je poginuo Toše Proseki u tom trenutku kao da je stalo vrime. Nisan čuo ništa oko sebe, misli su mi stale, zanijemio san i bio potpuno osupnut...nisan moga virovati i jednostavno mi je cili dan proša u razmišljanju kako život piše romane i da skoro uvik oni veliki ljudi moraju ranije otići da bi se mi obični smrtnici zamislili i priupitali koje su nam najvažnije vrijednosti u životu. I uvik dolazimo do zaključka, da je dobrota, nesebičnost, ljubav, jednostavnost, skromnost i duhovnost ono čemu bi svi trebali strijemiti, a upravo to je sve imao makedonski pjevač Toše Proeski. Imao sam priliku nekoliko ga puta sresti na raznim glazbenim događanjima i moram priznati da je stvarno zračio posebnom aurom i karizmom. Najviše su me se dojmile njegove interpretacije makedonskih tradicionalnih pjesama koje u sebi večinom nose toliku tugu, nostalgiju i težinu da ti duša prepukne kada ih slušaš, a upravo je te emocije Toše znao zdušno i emotivno prenijeti na slušatelje.

Iskrena sućut njegovoj obitelji, prijateljima, makedonskom narodu i svima kojima je puno značio u životu.....

Laka ti bila makedonska zemlja

Izjavio je Luka na svom blogu.

Nema komentara: